A trecut ceva timp de cand am revenit din concediu si am cam uitat de felul neplacut in care am revenit in tara. Au fost 24 de ore de umblat pe drumuri si schimbat datele problemei dupa bunul plac al angajatilor companiei de turism. Dupa cateva zile de la nefericita intamplare, am reusit sa ma tin de cuvant si sa le livrez celor de la Christian Tour reclamatia castigata dupa cele intamplate.

Raspunsul lor (mentionez doar partile interesante)

Referitor la cele semnalate de dumneavostra va comunicam urmatoarele: Avionul cu care ati fi trebuit sa calatoriti la inapoiere (cred ca se refera la intoarcerea in tara) a avut o afectiune tehnica cauzata de lovirea unei pasari dupa decolarea de la Bucuresti. Datorita acestei intamplari nefericite, independente de vointa noastra, avionul s-a intors la sol.

OK, asta sa zicem ca asta pot sa inteleg, se mai intampla.

Am inchiriat un alt avion, pregatirea avionului si a echipajului, o noua plata pentru a efectua zborul, cererea unor aprobari si aprobarea culoarului de zbor, faptul ca aeroportul din Iasi nu permite operarea cu avioane de capacitate foarte mare (…)

Aici, domnul Marius Berca de la Christian tour si-a imaginat ca probabil suntem atat de prosti incat nu putem folosi www.google.ro. M-am interesat, si cu mintea mea inceata am gasit urmatoarele:

Air Bucharest are in flota un singur avion: Boeing 737-300.

Noi am revenit in tara, pe aroportul din Bacau cu o cursa Blue Air. Conform siteului Blue Air, flota lor este alcatuita din 3 tipuri de avioane, 737-300, 737-400 si 737-500. Ghici cu ce model ne-am intors noi? Probabil ca domnul Operational Manger al Christian Tour a crezut ca suntem doar niste moldoveni care se sperie de tehnologie si sapun (mentalitate de tipul: clientii nostri, sclavii nostri). Oricare dintre cele 3 modele de avion din flota Blue Air putea ateriza la Iasi (dimensiunile sunt aproximativ la fel). Dar ce conteaza confortul clientilor cand vine vorba de economist banii companiei?

Mai urmeaza cateva randuri in care mentioneaza faptul ca totusi nu ne-au lasat sa murim de sete si de foame pe aeroport, de parca ne-ar fi facut un favor si nu era obligatia lor. Bla bla bla.

Regretam aceasta intamplare nefericita, independenta de vointa noastra, si din respect pentru dumneavoastra si pentru a ramane clienti fideli ai agentiei noastre, va promitem ca la urmatorul pachet turistic Christian Tour achizitionat, un reprezentant al nostru va va consilia pentru a alege cel mai bun pachet turistic din punct de vedere al raportului calitate pret.

Pana sa citesc aceste randuri, aveam impresia ca daca intru intr-un sediu Christian Tour, trebuie sa ma astept ca angajatii de acolo incepa sa ma injure, sa arunce cu obiecte in mine sau sa ma faca sa astept pana termina de urmarit toate videoclipurile de pe Youtube. Niciodata nu m-as fi asteptat sa fiu consiliat pentru a face cea mai buna alegere pentru vacanta mea. Norocul meu ca s-a stricat avionul la intoarcea din Creta. Acum stiu sigur ca in oricare sediu Christian Tour o sa fiu tratat ca un client, nu ca un boschetar care cauta ceva de mancare.

In urma plangerii nu ma asteptam la despagubiri in bani sau cine stie ce altceva, dar nici la un raspuns atat de arogant. Ce sa ii faci, atat merita un client din provincie. De acum inainte, booking.com si la drum cu buburuza. Macar asa o sa stiu ca daca raman blocat pe undeva, eu centrez, eu dau cu capu` , nu o sa trebuiasca sa astept sa fiu salvat de niste mincinosi..

One Thought on “Raspunsul celor de la Christian Tour

  1. alina on 17/09/2013 at 20:27 said:

    ca pana acum te indrumau prost: cel mai scump si cu cele mai proaste conditii.
    povestea asta merita a fi sharuita, ca sa vada lumea ce reprezinta un client pntru Christian Tour

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Post Navigation